تبللیغات مشاغل ایران

این وبسایت مجموعه ای از آگهی مشاغل مختلف ایران است

تبللیغات مشاغل ایران

این وبسایت مجموعه ای از آگهی مشاغل مختلف ایران است

سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری

سوراخ کاری بتن

عملکرد دستگاه کرگیری بتن به صورت چرخشی و نیروی پیش راننده قابل‌ تنظیم توسط اپراتور است. نیروی لازم برای گردش موتور دستگاه کرگیری از طریق الکتریسیته، بنزین و یا سیستم های هیدرولیک تامین می شود. سوراخکاری بتن با دستگاه کرگیری قوانین و ضوابط خاص خود را دارد که باید رعایت شوند.
دستگاه کرگیری برای سوراخکاری بتن بیشتر از نیروی برق استفاده می کند تا آسیب های لازم به حداقل برسد. دستگاه کرگیری بتن به علت اصطکاک بالا هنگام سوراخکاری گرمای زیادی تولید می کند که دلیل آن از بین رفتن الماس های سرمته کرگیر و همچنین اعمال فشار بیش از حد به موتور دستگاه است.
کنترل افزایش دما در حین اجرای کرگیری اهمیت بالایی دارد. کارشناسان خدمات کرگیری بتن برای کنترل افزایش دما معمولا از آب استفاده می کنند. به هنگام استفاده از آب جهت کنترل افزایش دما در حین اجرای عملیات باید گرد و غبار ناشی از حرکت مته نیز کنترل شود.
 توصیه می کنیم از سیستم کرگیری مرطوب با اتصال و تنظیم جریان آب به دستگاه جهت کنترل دمای دستگاه و مته و همچنین کاهش گرد و غبار و آلودگی محیط استفاده کنید.
به علت اینکه امروزه سوراخ کاری بتن بیشتر با دستگاه کرگیری انجام می گیرد ما در این مقاله قصد داریم تا در خصوص سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری مطالب مفیدی ارائه کنیم. اگر در خصوص سوراخ کاری بتن با استفاده از دستگاه کرگیری سوالی دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
روش سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری
مهندسان جهت سوراخ کاری سازه های بتنی از دستگاه های مخصوص استفاده می کنند. روش اجرای سوراخ کاری بتن به این صورت است که ابتدا جهت سوراخ کردن سازه های بتنی از مته های دوار تو خالی استفاده می شود. بعد از اینکه دستگاه در محل مورد نظر و زاویه دلخواه محکم شد، توسط دستگاه شروع به دوران می کند و آرماتور ها و دیگر موانعی که در سر راه او وجود دارد را برش داده به طرف عمق حرکت می کند.
در این مرحله از سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری اپراتور ابتدا از یک انکر رزرو شده کوچک جهت نصب پایه دستگاه روی دیوار استفاده می کند، این پایه کوچک به عنوان نگهدارنده دستگاه عمل می کند. نگهدارنده دستگاه باعث می شود سوراخ کاری سازه های بتنی بدون توجه به زاویه به صورت یکنواخت و دقیقا در همان محل مورد نظر انجام گیرد.
بعد از محکم شدن پایه دستگاه، کار بعدی سوار کردن مته کرگیری است. اندازه و ابعاد مته دستگاه با توجه به پروژه تغییر می کند. بعد از سوار شدن مته دستگاه روشن می شود و همزمان وقتی که به دستگیره دستگاه فشار وارد می کنید، دستگاه از آب به عنوان خنک کننده استفاده می کند و مته به درون سطح رانده شده و بتن را سوراخ می کند.
بیشتر مته هایی که جهت سوراخ کاری سازه های بتنی مورد استفاده قرار می‌ گیرند برای عمق ۱۲ الی ۱۴ اینچ ساخته شده‌ اند اما افراد بر حسب نیاز خود می ‌توانند از رابطه های مخصوص افزایش طول مته، عمق سوراخکاری را افزایش دهند. بعد از این که عمل سوراخ کاری تمام شد نمونه همراه مته بیرون می آید و در صورتی که نمونه خارج نشد، می توانید آن را به صورت دستی خارج کنید.
در نتیجه با خارج شدن نمونه استوانه ای، سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری به پایان رسیده است.

قیمت دستگاه کرگیری بتن
قیمت دستگاه کرگیری بتن به نوع آن بستگی دارد. دستگاه های کرگیری طبق کارکردی که دارند به دسته های بنزینی، برقی و هیدرولیکی تقسیم می شوند. در این میان دستگاه‌ های برقی بیشترین کاربرد را دارند.
 از نظر قیمت اگر بخواهیم این سه نوع دستگاه ها را با یکدیگر مقایسه کنیم معمولاً دستگاه های بنزینی قیمت پایین تری دارند اما با وجود قیمت پایینی که دارند به دلیل قدیمی بودن مشکلاتی دارند و به همین دلیل مورد استقبال قرار نمی گیرند.
دستگاه های هیدرولیکی عملکرد خوبی دارند و ار تکنولوژی جدیدتری بهره مند هستند اما قیمت بالاتری نسبت به سایر دستگاه ها دارند و به همین دلیل بیشتر کاربران از دستگاه های برقی جهت سوراخکاری بتن استفاده می کنند.
سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری یکی از نوین ترین شیوه هایی است که مورد توجه کاربران زیادی قرار می گیرد. دستگاه کرگیری برقی از طرفی تکنولوژی جدید تری نسبت به دستگاه های بنزینی دارد و از طرف دیگر طبق عملکرد منحصر به فردی که دارد در اکثر پروژه ها نیاز کاربران را برطرف می کند. علاوه بر این مزیت ها، دستگاه کرگیری برقی تنوع بیشتری نیز دارد و به همین دلایل بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.
  دستگاه های کرگیری بیشتر به صورت وارداتی خریداری می ‌شوند و قیمت آنها به قیمت ارز بستگی دارد. در بین دستگاه های کرگیری بتن، دستگاه کرگیری هیلتی شهرتHILTI DD200  قابل توجهی دارد و با توجه به کیفیت بالای قطعات الکتریکی و مکانیکی در پروژه های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.
 اگر می خواهید بهترین دستگاه کرگیری بتن را داشته باشید تنها کافی است با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید.
لیست قیمت هزینه سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری
هزینه سوراخ کاری سازه های بتنی با دستگاه کرگیری به چند عامل مهم بستگی دارد، به طور معمول هزینه های مربوط با افزایش قطر کرگیری قیمت اجرای آنها افزایش می یابد. در قطر های پایین کمتر از ۲ اینچ به این دلیل که استهلاک مته زیاد است و تعداد سگمنت های برنده کم است، این نوع سوراخ کاری از قیمت بالاتری نسبت به قطر های معمول برخوردار است.
عامل مهم دیگر در تعیین هزینه های سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری ضخامت مقطعی بتن است که توسط دستگاه کرگیری هیلتی سوراخ می شود. معمولاً این ضخامت بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر قرار دارد اما در اندازه ضخامت مقطعی محدودیتی وجود ندارد و با توجه به طراحی سازه های بتنی ممکن است سوراخ هایی با عمق بیشتر از ۲ متر بر روی بتن ایجاد شود.  بنابراین هزینه‌ های کرگیری بتن نیز نسبت به عمق و ضخامت مقطع تغییر می کند.

اجرای کلیه خدمات کرگیری بتن در تهران و سراسر ایران

برش بتن در تهران

کاشت میلگرد در بتن

ترمیم بتن در تهران

در این مقاله سعی کردیم روش سوراخ کاری سازه های بتنی با دستگاه کرگیری و قیمت این دستگاه را بررسی کنیم. همچنین لیست قیمت هزینه سوراخ کاری بتن با دستگاه مخصوص کرگیری را بیان کردیم. اگر با وجود توضیحات این مقاله در خصوص سوراخ کاری بتن با دستگاه کرگیری سوالی داشته باشید، می توانید با ما تماس بگیرید.